DE PRAKTIJK

Om in deze moderne tijden de goede zorg voor het gebit te verlenen investeren wij in innovatieve manieren om u een zo optimaal mogelijke zorg te verlenen. Verder vinden wij het belangrijk dat u door een vast team met duidelijke doelstellingen wordt behandeld, hierdoor kunt u rekenen op altijd de zelfde tandarts en een gezond gebit. Wachttijden zijn niet altijd te vermijden maar zoals onze vaste patiënten zullen beamen lopen wij zelden uit. En kunnen wij ook binnen korte tijd pijn en andere klachten verhelpen.

Onze Visie

Preventie vinden wij erg belangrijk.
Het begint met een goede mondgezondheid, dit voorkomt veel tandheelkundige problemen. Het verkrijgen en behouden van een goede mondgezondheid kunnen wij alleen samen met de patiënt bewerkstelligen. Wij zullen daarom van de patiënt vragen dat hij of zij alles in het werk stelt om de mondgezondheid optimaal te maken en te houden. Dit betekent goed poetsen, flossen en/of rageren en het regelmatig laten controleren van het gebit door ons.

Ook de tandstand, verstorende mondgewoonten zoals tandenknarsen en andere factoren zoals niet goed passende vullingen en bacteriële infecties zijn vaak aanleiding tot klachten. Door hier op tijd aandacht aan te geven proberen wij deze klachten voor te blijven. Vaak zien wij patiënten die door tandenknarsen een kies verloren hebben. Het begint dan meestal met een gaatje gevolgd door een afgebroken knobbel. Dan is er een wortelkanaalbehandeling nodig, vervolgens een kroon en uiteindelijk is de kies verloren.

Om uit deze destructieve spiraal te komen proberen wij al vroeg in het proces hiernaar te kijken.

Onze Missie

Wij beoogen kwalitatief hoogwaardige tandheelkundige zorg te geven en aandacht aan de patient. Wij bieden alle gebruikelijke tandheelkundige behandelingen, van mondhygiëne tot uitgebreide restauratieve en esthetische behandelingen. Een en ander in nauwe samenwerking met ons tandtechnische laboratorium