TARIEVEN

Verzekering

Omdat er een ongelooflijke hoeveelheid verschillende verzekeringspakketten zijn kunnen wij hier alleen globaal iets over zeggen. Via bovenstaande link komt u bij een vrij duidelijke website die u wellicht kan helpen een keus te maken. Wij proberen met zo veel mogelijk verzekeringen een contract af te sluiten , maar omdat de verzekeraars traag zijn weten wij dit vaak pas eind januari. Dan is het meestal te laat voor u om nog over te stappen.

Tarieven
Sinds 2013 werken alle tandartsen met dezelfde tarieven. Voor meer informatie hierover, en nog veel meer, verwijzen wij u naar Tandartstarieven.

Tevens wijzen wij u erop dat veel tarieven niet los gezien kunnen worden. Als voorbeeld, wij doen geen extracties zonder een röntgenfoto waarop de wortels goed te zien zijn en zonder eerst een diagnose te stellen waarom een kies getrokken moet worden.

Daarnaast willen wij u erop wijzen dat de genoemde tarieven exclusief tandtechniekkosten zijn. Daar waar van toepassing, is dit bij de behandeling met een asterisk ‘*’ aangegeven. De techniekkosten zijn door ons wel op te vragen bij het tandtechnisch laboratorium.

Wilt u voor een specifieke behandeling een begroting? Deze kunt u altijd aanvragen tijdens of na uw afspraak.

Afspraak gemist
Mocht u een afspraak missen, dan brengen wij de kosten in rekening onder een code genaamd C90. Deze krijgt u niet vergoed van uw zorgverzekeraar, en de hoogte is afhankelijk van de voorgenoemde behandeling. De afspraak moet minimaal 24 uur van tevoren worden afgezegd. Als u binnen 24 uur voor aanvang van de geplande afspraak afzegt, proberen wij de tijd die wij voor u geserveerd hadden op te vullen. Als dit lukt brengen wij alleen de niet opgevulde resterende tijd in rekening.

Afzeggen kan telefonisch en per e-mail, zie onze contact pagina voor informatie. Uw afzegging is pas verwerkt als hij door ons is bevestigd.